訪客留言 (164)
|
funghoyin 於 2009-04-25 06:55 PM 發表:
係既係既.我唔會引人犯罪啊xd
|
|
ahYIU_xD 於 2009-04-24 11:42 PM 發表:
呀餅呀餅,知唔知咩叫做引人犯罪啊xd?
|
|
hoiyancai 於 2009-04-24 07:29 PM 發表:
雞頭xd
comment
|
|
kakicarol 於 2009-04-24 11:12 AM 發表:
回你既cM...
Cm 4 yOu
|
|
chickenXD 於 2009-04-24 12:15 AM 發表:
0n9仔.係唔撚係想係呢度嘈埋呀?^__^
|
|
funghoyin 於 2009-04-23 10:22 PM 發表:
阿瑤.佢張相幾令呀...嬲得得意呀^.^哈
|
|
loving0727 於 2009-04-23 06:46 PM 發表:
我 既 雞 頭 乖 孫 -v-
做 咩 黎 我 日 記 叫 我 死 田 雞 v_v |
|
ahYIU_xD 於 2009-04-23 01:19 PM 發表:
雞頭*3* 好掛住您呀^_^
咩料啊您張相xd. |
|
mayhi 於 2009-04-23 08:24 AM 發表:
cm4*U*
|
[ 發表留言 ]
覺 吾 覺 得 自 己 d 行 為 好 on 9 v_v
嘈 人 係 自 己 日 記 發 洩 仲 吾 夠 ?
仲 要 黎 人 地 日 記 潤 人
好 心 你 依 d 小 朋 友 既 行 為 滾 番 你 鄉 下 先 玩 啦 v_v
你 真 係 智 撚 漲 v_v