訪客留言 (108)
cwhaain 於 2009-08-27 12:59 AM 發表:
做咩唔打日記呢 !!? 
jason7_7 於 2009-08-20 07:44 PM 發表:
住我留下的柒頭~_~
你今天還好嗎!?還食了精沒有嗎!?
jason7_7 於 2009-08-17 01:31 AM 發表:
本少爺美男子 踩你果柒頭場~_~"
你QOOZA光榮哂了^_^
Ilove0 於 2009-08-16 03:34 PM 發表:
 c0Mm3nt;>
chiman1231 於 2009-08-13 08:44 PM 發表:
你唔係唔出我ma;
 
R12U 於 2009-08-13 11:23 AM 發表:
cm for u.^^
wong5207 於 2009-08-11 05:46 AM 發表:
cm for you
by 細粒=)
mandyyy 於 2009-08-10 07:54 PM 發表:
你係邊個?
[ 返回 chiman1231 的個人主頁 ]