訪客留言 (108)
DuCkWiN 於 2010-01-23 12:35 PM 發表:
o..你咪係文哥?
知唔知我係邊個a_a
as5a08_chung 於 2010-01-19 12:26 PM 發表:
COmmEnT!=]
jason7_7 於 2010-01-18 07:54 PM 發表:
正一死仆街果日又吾撚聽我電話-_-"凸
jason7_7 於 2010-01-18 07:53 PM 發表:
你條死仆街 果日 我搵夠人玩-]"
你自己就自己玩信長<吾好扮無玩丫(我發現左點樣知道人地係掛緊機定係入左場開左波玩緊)
as5a08_chung 於 2010-01-16 01:18 PM 發表:
COmmEnT=] 
荔枝文~
fingercroxx 於 2010-01-10 10:23 PM 發表:
 SOR~我以為係其他人
kelly07047 於 2010-01-10 11:02 AM 發表:
捉到上黎冇留C★MM3NT俾我啵!3!
rugal_hui 於 2010-01-09 03:19 PM 發表:
C0mmEnT ! -`★  By;細!
rugal_hui 於 2010-01-09 03:19 PM 發表:
徐仔 佢係荔枝文呀 ~_~
kelly07047 於 2010-01-04 05:30 PM 發表:
捉到上黎冇留C★MM3NT俾我啵!3!
[ 返回 chiman1231 的個人主頁 ]