訪客留言 (79)
|
wendy1029224 於 2009-05-03 09:38 PM 發表:
路過....
CM ❤要回丫❤ |
|
besses 於 2009-04-25 11:37 AM 發表:
hi,,好中意妳嘅blog嘅背景音樂呀 請問,系邊搵mid嘅music呀?唔該曬!! 快d回回我喇
|
|
aeroxol 於 2009-04-18 06:30 AM 發表:
nice picture
|
|
chocolate640 於 2009-04-13 08:00 AM 發表:
回覆: cat1234
多謝讚賞,我以後會多加努力~!
回覆: hermit726
哈哈,你天賦高嘛,
不用教也能拍出好相呢~!
回覆: yinbaby030
本人暫時不提供私影服務....= =
|
|
yukimid27 於 2009-04-11 11:51 PM 發表:
你個Qooza 令爆...
留cM
得閒黎我q00zA 啦 xD !!
|
|
kat1234 於 2009-04-08 10:43 AM 發表:
D相相好令ar"加油以後映多D令相
|
|
girl2046 於 2009-03-30 10:27 PM 發表:
年轻有为,值得赞赏。
|
|
hermit726 於 2009-03-30 12:42 AM 發表:
BANS SHOWk 大約跟舞台差不多~~
所以你要教我一點舞台相要訣!
哈哈哈~
|
|
yingbaby030 於 2009-03-29 05:40 PM 發表:
你好啊.我見你的相影得好令.甘岩我又住不區 XD
想搵你私影.有意ADD我MSN^3^
|
[ 發表留言 ]
but覺得妳個blog很有趣''