訪客留言 (79)
|
|
chocolate640 於 2009-03-24 05:07 PM 發表:
回覆: LAPUTER
所以我果次爬完之後,對手痛左成個星期,
拎毛巾都冇力呀...= =
你也太客氣了PAZU...^^
|
|
LAPUTER 於 2009-03-24 10:56 AM 發表:
直接係呢度回個comment比你吧~
嗯~大家交流學習吧,你的相我都很喜歡呢
看來我要多努力啊
PE堂就要爬45度...(汗)高手區嚟GA,我玩咗一年多都唔敢隨便摸呢區,好易傷手指ga~
你爬的應該是抱石吧,距離不過五米範圍內攀爬叫抱石.
我叫PAZU,多多指教~
|
|
chocolate640 於 2009-03-23 07:58 AM 發表:
回覆: brain300
不用客氣,我是隨拍而已....^^
有空大家多交流一下....xdd |
|
brain300 於 2009-03-22 10:00 AM 發表:
我係路過嘅,
見到你d相好靚
我係新手黎,我用d80 嘅
好勁呀你
我係到又學到嘢啦
|
|
chocolate640 於 2009-03-03 08:58 AM 發表:
回覆: matchesman
什麼師兄師姐呢.....
咁見外....
簡單d,叫人名囉....
回覆: simon6
加左你啦.... 想我晒相出黎定直接 sd 比你呀? 唔係11號比你地咩...? 回覆: hertim
我又不是有很多年經驗,
當然算是新手啦....xdd
|
|
matchesman 於 2009-03-02 12:52 AM 發表:
我才是新手好不好 =]
我都要叫你們師兄師姐啦!!
|
|
|
Simon6 於 2009-03-01 11:04 PM 發表:
HI HI~
幾時SEND 返D 相比我呀...ADD 返我MSN LA~
|
|
hermit726 於 2009-03-01 07:34 PM 發表:
哈哈哈~~
Choco又在扮新手!
這樣不行喔!
|
|
chocolate640 於 2009-03-01 09:51 AM 發表:
回覆: hermit
哇哈哈哈~傻豬
我又多手覆下先~~xdd
回覆: matchesman
歡迎哦~~
別忘了,我也是新手....xdd
|
|
hermit726 於 2009-03-01 12:06 AM 發表:
見macthe留言留得咁開心,
我又多手留下先~
哇哈哈哈哈哈哈~~
|
[ 發表留言 ]