訪客留言 (79)
|
|
matchesman 於 2009-02-28 07:47 PM 發表:
哈哈!!
見你同sesame姐傾得咁開心,所以就不請自來了 =]
小弟乃新手(攝影方面),小弟都係用單鏡的,
型號是 C記的.......^_^(賣個關子)
|
|
chocolate640 於 2009-02-03 09:50 PM 發表:
回覆: phoebe4969
唔係好明你講咩....= =
回覆: ladyY 多謝支持~
回覆: iriswongbb 哈哈,又認識了一位用單反的朋友啦....xdd |
|
iriswongbb 於 2009-01-24 01:29 PM 發表:
HELLO ~
我都剛剛買了部單反,多多指教! |
|
lem0n825 於 2009-01-14 03:16 PM 發表:
俾個c0mmEnt;]`
要回的xD |
|
LadyY 於 2008-06-08 03:53 PM 發表:
hi
cm for you
十卜你呀!
By Yau
|
|
phoebe4969 於 2008-05-29 01:08 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
|
|
chocolate640 於 2008-05-24 08:35 AM 發表:
回覆: catcat2669
hi~~~歡迎路過~
回覆: utelove456
hi~~~~~~= ="
|
|
cutelove456 於 2008-05-22 11:05 AM 發表:
HIHI
|
|
catcat2669 於 2008-04-28 12:23 PM 發表:
Hi!路過cm@ |
|
chocolate640 於 2008-04-17 03:17 PM 發表:
回覆: cho cho
張 icon 係我黎既....
邊係冇著衫呢....只不過著了黑色,和背景顏色差不多,所以似冇著....
|
[ 發表留言 ]