訪客留言 (30)
|
|
kaiib 於 2010-06-10 09:38 PM 發表:
C0mmenT` C0mmenT`
C0mmenT` C0mmenT`
C0mmenT` C0mmenT`
要回給我呢個小妹妹呢-口-XD
(不回你就死定了) |
|
carson_1314 於 2010-06-09 10:29 PM 發表:
=]
|
|
yawongtracy 於 2010-04-02 09:29 AM 發表:
Cm ...
|
|
JustSmile123 於 2010-04-01 03:20 PM 發表:
路過;>
|
|
YukjaI 於 2010-03-13 11:11 PM 發表:
|
|
as1021160707 於 2010-03-02 10:58 PM 發表:
cm
|
|
as1021160707 於 2010-02-07 06:25 PM 發表:
cm
|
|
chocolate_BB 於 2010-02-01 06:47 PM 發表:
去我個個日誌到睇啦~幫我唱衰佢
|
|
chocolate_BB 於 2009-10-13 09:12 PM 發表:
y你地要咁對我呀<br />
我都冇曬fd啦<br /> e+你又唔當我係fd<br /> 咁點呀<br /> 一個都冇呀<br /> 你知唔知我好橙呀<br /> 知唔知呀 我好想哭呀
係小學成班都係我d fd e+中學一個真正既fd都冇 我好唔開心嫁 我已為我識到你我可以有一個fd 不過e+冇啦 |
|
annie1698 於 2009-10-11 09:18 PM 發表:
打blog la
|
[ 發表留言 ]