訪客留言 (30)
kaiib 於 2010-06-10 09:38 PM 發表:
C0mmenT`                 C0mmenT`
C0mmenT`            C0mmenT`
C0mmenT`       C0mmenT`
要回給我呢個小妹妹呢-口-XD
(不回你就死定了)
carson_1314 於 2010-06-09 10:29 PM 發表:
=]
yawongtracy 於 2010-04-02 09:29 AM 發表:
  Cm ...
JustSmile123 於 2010-04-01 03:20 PM 發表:
路過;>
YukjaI 於 2010-03-13 11:11 PM 發表:
314白色情人節快樂:) 
as1021160707 於 2010-03-02 10:58 PM 發表:
 cm
 
as1021160707 於 2010-02-07 06:25 PM 發表:
 cm
chocolate_BB 於 2010-02-01 06:47 PM 發表:
去我個個日誌到睇啦~幫我唱衰佢
chocolate_BB 於 2009-10-13 09:12 PM 發表:
y你地要咁對我呀<br />
我都冇曬fd啦<br />
e+你又唔當我係fd<br />
咁點呀<br />
一個都冇呀<br />
你知唔知我好橙呀<br />
知唔知呀
我好想哭呀
係小學成班都係我d fd e+中學一個真正既fd都冇
我好唔開心嫁
我已為我識到你我可以有一個fd
不過e+冇啦
annie1698 於 2009-10-11 09:18 PM 發表:
 打blog la
 
[ 返回 chocolate_BB 的個人主頁 ]