訪客留言 (52)
|
|
chunghiuni 於 2009-04-04 09:10 AM 發表:
我是鍾曉妮= =
但你一定又唔記我的名
|
|
chukwunho7 於 2009-04-03 11:50 PM 發表:
To chunghiuni : 你係邊個??
To stephy625 : 加油!!!!
|
|
chunghiuni 於 2009-04-03 06:50 PM 發表:
好9冇見~記唔記得我????
|
|
Stephy625 於 2009-03-12 10:10 PM 發表:
有機會同距一起過先算啦..
|
|
chukwunho7 於 2009-03-12 08:24 PM 發表:
To Stephy625: 你同Benny都情人節快樂La~
|
|
Stephy625 於 2009-03-11 09:55 PM 發表:
.
提前Say
情人節Happy..
你同李XX 幸福.
米學我.. 甘失敗..
|
|
chukwunho7 於 2009-02-07 06:15 PM 發表:
To chelseabebe1: 新年快樂 Too
To brianlai1995 : 虛你個頭!!!! |
|
brianlai1995 於 2009-01-28 11:46 AM 發表:
虛偽!!
|
|
chelseabebe1 於 2009-01-26 08:19 PM 發表:
|
|
chukwunho7 於 2009-01-21 09:15 PM 發表:
回brian1995:
1.係好少人睇穿
2.並吾係一眼(我表演左好多次)
3.有好多你都睇唔穿 4.你成日学左D魔術,成日話比人知個秘密 5.我D魔術熟左先表演 |
[ 發表留言 ]