訪客留言 (385)
|
|
iristung97 於 2010-01-06 08:59 PM 發表:
Re Cm``
|
|
mikilam520 於 2010-01-06 08:10 PM 發表:
c0mm3nt
要回架>3< |
|
ERIKA_CC 於 2010-01-05 11:57 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
|
|
choco_chu 於 2010-01-05 05:51 PM 發表:
屎野,,講英文..!=]我唔講英文講中文..!
生日大快樂呀,,榮晉..!~=)
|
|
koei2416 於 2010-01-04 10:04 PM 發表:
提早同你講聲生日快樂^^送多個大cm比你
c0mm3zt``
|
|
choco_chu 於 2010-01-03 02:37 PM 發表:
re'
你自己講嫁..!
你唔同我講既話我打爆你嫁..!
|
|
Tiffany323 於 2010-01-01 10:56 PM 發表:
COMMENT`;)
HApI NeW yEaR(!) |
|
choco_chu 於 2010-01-01 03:36 PM 發表:
我5號先會同你講生日快樂嫁..!
你5號都要同我講嫁..!
|
|
twinklev3v 於 2010-01-01 02:40 PM 發表:
★c0mm3nt;
Happy New Year; |
|
bb1997513 於 2010-01-01 11:31 AM 發表:
comment=]`
加左您MSN;D
我个个MSN係[email protected]
雖然吾識您,旦做个朋友..好嗎?
竹您新年快樂;d
|
[ 發表留言 ]