訪客留言 (84)
v_vlingbb 於 2011-01-11 09:30 PM 發表:
bb;-*
唔好介手啦.!
如果唔系就會好似我隻咁花架啦`!
bb;-*
您仲有我地啊ma.!
v_vlingbb 於 2011-01-11 02:50 PM 發表:
to;1b豬乸姐姐
點啊姐姐仔      ?牆頭草系咪做得好開心?
您做得出就預左我會嘈鳩您架啦!  八婆;-@
我地而家有幾"中意"您;;   您自己心知啦.
唔好再問我地點先同番您玩;;;做fd,
我答您啦不如,.!        請收皮!!;-@
我地既心底話就只系咁;;;!
事關您實在太黑我地憎啦.!
知唔知啊?!     八婆;-@
有得玩戈陣就痴埋尼一齊玩  但系到俾人罰戈陣呢?!
您咪又系只系睇住我地人罰,!
您做過啲咩令我地咁對您;;;
您自己心知啦.!
今日俾哂時間您講又唔撚講.!
系您自己整撚嬲我架咋!!!!    八婆;!
有啲自知之明得唔得啊您?
您講真真系好撚煩啊!
您愈做埋呢啲野只會令我地更加唔妥您;!
我地唔會因為咁而去可憐您架囉!!!
請收皮.!  +   接埋彈開唔撚該,!!!!!!!;-@
唔想俾人嘈;-@      
就唔好講埋;做埋咁多令人唔妥您既野啦.!
八婆.!;-@     屌您老母臭啊.!?
我地系成班都唔撚妥您啊,!   您又吹?
您真系好撚黑我地憎您知唔知?
您好撚煩您又知唔知?
我地點解唔19同您玩您又知唔撚知啊?!
嘈乜撚野啊您?!  
唔該唔好以為您搵MISS TANG就大撚哂啦.!
咪睇吓佢幫邊邊囉.!!!
我同您講.! 我一啲都唔撚驚囉唔該!
系呢到真系講唔撚哂您呢條八婆對我地做過既衰野!!!;-@
總之一句!  我地就系唔撚妥您;!
廿八腳亦都唔會有您份.,!;-@
 
 
(p.s.以上內容只對1b班gina所講,
其他的只用於宣傳之用.!     請見諒!!;-*)
kYnA_bAbE 於 2011-01-11 02:39 PM 發表:
你係要介手既~~~甘你就
介係我隻手到;@
我隻手可以比你地發洩咖
kYnA_bAbE 於 2011-01-11 02:39 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
chungmanying 於 2011-01-11 12:51 AM 發表:
介手?! 每當介完的時候...
看著每滴血從自己的傷口不斷地流,
但永遠也沒有感覺...
介手不是會很痛的嗎?!
不...因為你所痛而不是你的傷口..
是你最容易心碎的心...
血正在流,心在痛;;;
縱使血流完,心痛完...
也許令自己心痛的東西也不會再回來吧?!
明知這個結果已經定了....
但自己卻做一些令自己傷痛的事....
我是否做錯了?!
是;但現在又如何?!
真的很討厭自己最軟弱的一面..
無論大聲哭;對任何人發脾氣都好,
也知道再做任何事...
他不只愛我一個而是事實...

By: YCM英雯(!)
chungmanying 於 2011-01-06 11:28 PM 發表:
      廿隻腳 + 四大才女,
      廿八腳 xD
This is the BesT!
kYnA_bAbE 於 2010-12-30 11:07 PM 發表:
t0 雯;;
 
除夕大快lok!
 
Dun sad ahha~
 
新一年多多關照喔=v=
 
:) by 雪v3v
kYnA_bAbE 於 2010-12-11 11:47 PM 發表:
to; mY bEsT Fr1enDs 雯
 
你係我最最最最最最最好既朋友^__^
 
要你一生一世都唔離開我呀^__^
 
by y0uR bEsT Fr1enDs 雪
chungmanying 於 2010-12-11 08:37 PM 發表:
t0:雪
          你永遠都係我既好朋友
by;雯
FTY55555 於 2010-12-11 04:44 PM 發表:
♥♥ 莪 怎 做 ,,_;
才 能 溜 住 梨 滴 c0mMent ,,]]*,.
[ 返回 chungmanying 的個人主頁 ]