訪客留言 (84)
|
|
v_vlingbb 於 2011-01-11 09:30 PM 發表:
bb;-*
唔好介手啦.!
如果唔系就會好似我隻咁花架啦`!
bb;-*
您仲有我地啊ma.!
|
|
v_vlingbb 於 2011-01-11 02:50 PM 發表:
to;1b豬乸姐姐
點啊姐姐仔 ?牆頭草系咪做得好開心?
您做得出就預左我會嘈鳩您架啦! 八婆;-@
我地而家有幾"中意"您;; 您自己心知啦.
唔好再問我地點先同番您玩;;;做fd,
我答您啦不如,.! 請收皮!!;-@
我地既心底話就只系咁;;;!
事關您實在太黑我地憎啦.!
知唔知啊?! 八婆;-@
有得玩戈陣就痴埋尼一齊玩 但系到俾人罰戈陣呢?!
您咪又系只系睇住我地人罰,!
您做過啲咩令我地咁對您;;;
您自己心知啦.!
今日俾哂時間您講又唔撚講.!
系您自己整撚嬲我架咋!!!! 八婆;!
有啲自知之明得唔得啊您?
您講真真系好撚煩啊!
您愈做埋呢啲野只會令我地更加唔妥您;!
我地唔會因為咁而去可憐您架囉!!!
請收皮.! + 接埋彈開唔撚該,!!!!!!!;-@
唔想俾人嘈;-@
就唔好講埋;做埋咁多令人唔妥您既野啦.!
八婆.!;-@ 屌您老母臭啊.!? 我地系成班都唔撚妥您啊,! 您又吹?
您真系好撚黑我地憎您知唔知?
您好撚煩您又知唔知?
我地點解唔19同您玩您又知唔撚知啊?!
嘈乜撚野啊您?!
唔該唔好以為您搵MISS TANG就大撚哂啦.!
咪睇吓佢幫邊邊囉.!!!
我同您講.! 我一啲都唔撚驚囉唔該!
系呢到真系講唔撚哂您呢條八婆對我地做過既衰野!!!;-@
總之一句! 我地就系唔撚妥您;!
廿八腳亦都唔會有您份.,!;-@
(p.s.以上內容只對1b班gina所講,
其他的只用於宣傳之用.! 請見諒!!;-*)
|
|
kYnA_bAbE 於 2011-01-11 02:39 PM 發表:
你係要介手既~~~甘你就
介係我隻手到;@
我隻手可以比你地發洩咖
|
|
kYnA_bAbE 於 2011-01-11 02:39 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
|
|
chungmanying 於 2011-01-11 12:51 AM 發表:
介手?! 每當介完的時候...
看著每滴血從自己的傷口不斷地流, 但永遠也沒有感覺... 介手不是會很痛的嗎?! 不...因為你所痛而不是你的傷口.. 是你最容易心碎的心... 血正在流,心在痛;;; 縱使血流完,心痛完... 也許令自己心痛的東西也不會再回來吧?! 明知這個結果已經定了.... 但自己卻做一些令自己傷痛的事.... 我是否做錯了?! 是;但現在又如何?! 真的很討厭自己最軟弱的一面.. 無論大聲哭;對任何人發脾氣都好, 也知道再做任何事... 他不只愛我一個而是事實... By: YCM英雯(!) |
|
chungmanying 於 2011-01-06 11:28 PM 發表:
廿隻腳 + 四大才女,
廿八腳 xD
This is the BesT! |
|
kYnA_bAbE 於 2010-12-30 11:07 PM 發表:
t0 雯;;
除夕大快lok!
Dun sad ahha~
新一年多多關照喔=v=
:) by 雪v3v
|
|
kYnA_bAbE 於 2010-12-11 11:47 PM 發表:
to; mY bEsT Fr1enDs 雯
你係我最最最最最最最好既朋友^__^
要你一生一世都唔離開我呀^__^
by y0uR bEsT Fr1enDs 雪
|
|
chungmanying 於 2010-12-11 08:37 PM 發表:
t0:雪
你永遠都係我既好朋友
by;雯
|
|
FTY55555 於 2010-12-11 04:44 PM 發表:
♥♥ 莪 怎 做 ,,_;
才 能 溜 住 梨 滴 c0mMent ,,]]*,.
|
[ 發表留言 ]