訪客留言 (67)
|
|
Christar 於 2010-04-27 11:25 PM 發表:
cm :D
|
|
tingbeauty 於 2010-04-11 01:58 PM 發表:
想靚女/仔o既你又點少得對c0n呢
我o地賣o既c0n唔可以話係最平
但係一定唔會貴
快D o黎買番對啦xd
http://blog.qooza.hk/tingbeauty
P.S. 我地有好多冇度數o既c0n , 即使隻眼冇近/遠視都可以用,
隻隻款都好靚架^-^
唔買都留個cm啦 >3<
P.S.: E個CM只用作宣傳,如果重覆或為你帶來不便,請原諒~
|
|
crazygirl_xd 於 2010-04-02 10:23 AM 發表:
-cM;D plz RE |
|
C310012 於 2010-03-16 07:54 PM 發表:
COmmEnT
*要回主頁哦* |
|
babysky105 於 2010-03-15 09:12 PM 發表:
`★c0mmenTa_a |
|
midas_eshop 於 2010-03-12 03:19 PM 發表:
|
|
mijaiv_v 於 2010-03-05 09:42 PM 發表:
cm
|
|
leungl0ve 於 2010-02-14 12:49 AM 發表:
comment
|
|
kelvinlui200 於 2010-02-10 12:01 AM 發表:
Happy Birthday!!
|
|
leungl0ve 於 2010-02-09 09:23 PM 發表:
cm
|
[ 發表留言 ]