訪客留言 (73)
love4u1314 於 2010-05-08 08:24 PM 發表:
其實煮反比佢食已經糸啦~
都吾糸好難做姐..ha
love4u1314 於 2010-05-08 11:55 AM 發表:
有時候親手正d 野比佢..
比起買禮物比佢更好..
會更加wo 心..;]]
love4u1314 於 2010-05-08 09:19 AM 發表:
哈哈;]]
咁你諗主點同媽媽慶祝咧..?
love4u1314 於 2010-05-06 10:00 PM 發表:
哈哈..其實我個blog 好簡單^0^
love4u1314 於 2010-05-06 08:52 PM 發表:
咁正..我無假放..s0 sad><
love4u1314 於 2010-05-06 08:22 PM 發表:
要哇要哇..你咧..?
love4u1314 於 2010-05-06 08:17 PM 發表:
邊會咧..我babii 至cute 架..^v^
love4u1314 於 2010-05-06 06:16 PM 發表:
babii 一d 都吾樣衰..^^
好cute ^v^
love4u1314 於 2010-05-05 05:32 PM 發表:
哈哈..
你qz icon 邊個糸你..?
love4u1314 於 2010-05-04 06:28 PM 發表:
哈哈~ 講笑搵第二樣..xd~
[ 返回 cky_cheung 的個人主頁 ]