訪客留言 (54)
|
|
stephain112 於 2009-01-01 04:33 PM 發表:
新的一年__新的開始喔!!
吾好要D吾開心既野
只要開心的事!!!
咁你就會好開心架喇!!
笑口常開好彩自然來!!
捉住呢個cm...你一定行好運!!是也
By
SuET |
|
heung2947 於 2008-12-30 03:04 PM 發表:
THZ U cM`
|
|
kathy0205 於 2008-12-28 11:50 AM 發表:
Comment";]
|
|
aiiiiying 於 2008-12-27 09:19 AM 發表:
你個自我介紹,好正 ^v^
|
|
V_CHING520 於 2008-12-25 01:51 PM 發表:
CM`
FOR YOU`
|
|
y1ngjaiii 於 2008-12-23 10:47 AM 發表:
陳詩詩 /\/\
你個自我介紹好有文釆丫*:)
|
|
vicky406 於 2008-12-02 07:27 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
|
|
pinklove_aKi 於 2008-11-30 09:23 PM 發表:
-----------------------------
c0mmEnT''=)
|
|
theresa97702 於 2008-11-20 07:23 PM 發表:
comment比你
|
|
cklbb226 於 2008-11-15 06:56 PM 發表:
hi~
你好牙!!!
你11月13日(time:大慨5:00左有)係咪school打排球
|
[ 發表留言 ]