訪客留言 (156)
iamtas 於 2009-01-15 06:04 PM 發表:
靚仔.
比你電話我得唔得姐.

jollybb_520 於 2009-01-14 05:26 PM 發表:
 
 C0mm3N+  F0rU=]
=>w<=
chingcheong 於 2009-01-12 12:03 AM 發表:
做咩上黎我個BLOG都唔+我呀??
small_lup 於 2009-01-11 06:28 PM 發表:
hehe..
訓死左,冇反到澳門
冇打到比你,sor
small_lup 於 2009-01-09 11:38 PM 發表:
hehe*
AlvaNiaM 於 2009-01-01 11:53 PM 發表:
比個cm  coolka先
HaPpy NeW yEAr~~
[ 返回 coolka0926 的個人主頁 ]