訪客留言 (322)
♥小瑤(:` 於 2008-12-29 11:18 PM 發表:
宝唄:)
當然吾會遲喇xd`
搵日一齊出黎玩牙xd`
Ar_fung1314 於 2008-12-29 03:42 PM 發表:
hi..你好喔..
我是路過滴...
比個大大滴Cm你先...
做個Fd仔啊...
你加我啊...
好ma??^^
sm0042 於 2008-12-23 10:02 PM 發表:
。 。 。  ☆ 。 。 。BABY give you
。 。 。/\ 。 。 。  
 。 。/﹏﹏\ 。。 。 
。 。/_﹏﹏_\ 。 。
 。 ■/﹏﹏\○。 。 。 
。 。/﹏﹏﹏﹏\聖誕節快樂_* 
 。/__﹏﹏__\ 。 。 。
。 ※ /﹏﹏\ § 。 。 。 
 。 /﹏﹏﹏﹏\。 。 。 。 
。 /__  __\。 。 。 。
。 。∞ || ∞。 。 。 。 
      ■■ | | □□    
           ■■ ---- □□
 

sm0042 於 2008-12-23 10:01 PM 發表:
。 。 。  ☆ 。 。 。BABY give you
。 。 。/\ 。 。 。  
 。 。/﹏﹏\ 。。 。 
。 。/_﹏﹏_\ 。 。
 。 ■/﹏﹏\○。 。 。 
。 。/﹏﹏﹏﹏\聖誕節快樂_* 
 。/__﹏﹏__\ 。 。 。
。 ※ /﹏﹏\ § 。 。 。 
 。 /﹏﹏﹏﹏\。 。 。 。 
。 /__  __\。 。 。 。
。 。∞ || ∞。 。 。 。 
      ■■ | | □□    
           ■■ ---- □□ 

X_TING 於 2008-12-23 09:50 PM 發表:
 Baby ※聖誕快樂§
tang107 於 2008-12-23 07:41 PM 發表:
聖誕快樂呀!!
Gillian321 於 2008-12-23 05:00 PM 發表:
Hope you have a happy X'mas
chiyan1234 於 2008-12-23 01:15 PM 發表:
''Merry Christmas''!!
今個聖誕要過得開心喎...
MonkeyChung 於 2008-12-23 11:12 AM 發表:
=="聖樂"==
BABii_Y1NG 於 2008-12-23 10:11 AM 發表:
merry christmas
[ 返回 cryxying 的個人主頁 ]