訪客留言 (322)
|
Ar_fung1314 於 2008-12-29 03:42 PM 發表:
hi..你好喔.. 我是路過滴... 比個大大滴Cm你先... 做個Fd仔啊... 你加我啊... 好ma??^^ |
|
sm0042 於 2008-12-23 10:02 PM 發表:
。 。 。 ☆ 。 。 。BABY give you 。 。 。/\ 。 。 。 。 。/﹏﹏\ 。。 。 。 。/_﹏﹏_\ 。 。 。 ■/﹏﹏\○。 。 。 。 。/﹏﹏﹏﹏\聖誕節快樂_* 。/__﹏﹏__\ 。 。 。 。 ※ /﹏﹏\ § 。 。 。 。 /﹏﹏﹏﹏\。 。 。 。 。 /__ __\。 。 。 。 。 。∞ || ∞。 。 。 。 ■■ | | □□ ■■ ---- □□ |
|
sm0042 於 2008-12-23 10:01 PM 發表:
。 。 。 ☆ 。 。 。BABY give you
。 。 。/\ 。 。 。 。 。/﹏﹏\ 。。 。 。 。/_﹏﹏_\ 。 。 。 ■/﹏﹏\○。 。 。 。 。/﹏﹏﹏﹏\聖誕節快樂_* 。/__﹏﹏__\ 。 。 。 。 ※ /﹏﹏\ § 。 。 。 。 /﹏﹏﹏﹏\。 。 。 。 。 /__ __\。 。 。 。 。 。∞ || ∞。 。 。 。 ■■ | | □□ ■■ ---- □□ |
|
X_TING 於 2008-12-23 09:50 PM 發表:
Baby ※聖誕快樂§
|
|
tang107 於 2008-12-23 07:41 PM 發表:
聖誕快樂呀!!
|
|
Gillian321 於 2008-12-23 05:00 PM 發表:
Hope you have a happy X'mas
|
|
chiyan1234 於 2008-12-23 01:15 PM 發表:
''Merry Christmas''!!
今個聖誕要過得開心喎...
|
|
MonkeyChung 於 2008-12-23 11:12 AM 發表:
=="聖誕快樂"==
|
|
BABii_Y1NG 於 2008-12-23 10:11 AM 發表:
merry christmas |
[ 發表留言 ]
當然吾會遲喇xd`
搵日一齊出黎玩牙xd`