訪客留言 (93)
danny10123 於 2010-07-16 10:41 AM 發表:
55 講得好@_@
doris112811 於 2010-07-14 01:25 PM 發表:
-`um...Comm2nT  先"
-`莫莫你夠係4,5(半夜)點先訓la~
-`佢唔係On9  lo- -好唔好(我知你壹定話唔好)
-`人地吾訓教關你叉事ah~
                                  
                                以上講o既野,,係挽野~   =)
Weiling 於 2010-07-14 07:17 AM 發表:
你自己点解系on9你自己话呢.!?
2点几倒唔训教.!?
作死吖.!?
Comm3nT.v.
danny10123 於 2010-07-14 01:28 AM 發表:
成日叫人0n9- -
apple_35 於 2010-07-12 10:01 PM 發表:
comm3nt
Weiling 於 2010-07-10 03:54 PM 發表:
on9籽.!?
我璃比.!?
Comm3nT.v.
感谢我啦.!?
doris112811 於 2010-07-10 12:47 PM 發表:
-`um....莫莫又點解咁話你呢?_?,你又激嬲左佢la,唉~算la;
-`cOmm2nT`
Weiling 於 2010-07-09 11:01 PM 發表:
你其实知5知你自己好似条on9仔呢
-'Comm3nT.v.
doris112811 於 2010-07-08 09:16 PM 發表:
-`cOmm2nT=)
Winki2 於 2010-07-08 03:02 PM 發表:
-`Comment
-`妳係邊位`??
[ 返回 danny10123 的個人主頁 ]