訪客留言 (245)
wing220416 於 2009-12-28 01:44 PM 發表:
 CM=]
 
Danye 於 2009-12-27 09:45 PM 發表:
 CM
Mini_Nt 於 2009-12-27 07:37 PM 發表:
 ccccccccccmm
pinky_0996 於 2009-12-27 06:17 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
rubyh0 於 2009-12-27 09:57 AM 發表:
 c0mment=)
olivia728 於 2009-12-26 09:26 PM 發表:
 邊個激親我個盈盈b?
搞到佢又封blog
z3xcasd123 於 2009-12-25 03:48 PM 發表:
`Comment;]"
`Merry Christmas[!]
lokyibibi 於 2009-12-23 02:03 PM 發表:
 聖誕快樂;)
siublueyanya 於 2009-12-22 10:35 PM 發表:
聖誕節快樂 .
邊個又激親你啊 .
你好撚索啊bb .
唱歌又好聽 .
畫畫又令 .
又索又靚仔啊 !  
yannes0225 於 2009-12-13 07:40 PM 發表:
 c0mment ;>
[ 返回 dimjaiii 的個人主頁 ]