訪客留言 (33)
fionhai 於 2010-08-22 09:01 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
dj115005 於 2010-08-22 12:40 PM 發表:
THX
fionhai 於 2010-08-21 10:33 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
SmileyXbabii 於 2010-08-19 03:46 PM 發表:
c0MM3Nt`
我係鍾仔,,;)
dj115005 於 2010-08-16 08:41 PM 發表:
=.-又一個情人節
yan_18 於 2010-08-16 11:03 AM 發表:
 ♥♥七夕情人節快樂♥♥
cOmm3nT
by yAn=]
dj115005 於 2010-08-15 01:04 PM 發表:
我註冊果陣中意E個名..所以就咁叫囉,但係E家唔中意LU
Y_C 於 2010-08-15 06:45 AM 發表:
點解你要叫DJ?
family_123 於 2010-08-10 10:36 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
yan_18 於 2010-08-09 02:01 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 返回 dj115005 的個人主頁 ]