訪客留言 (50)
miloveho 於 2009-07-08 10:28 AM 發表:
咳咳~你都好耐冇黎我blog啦woo..衰仔達!!呵呵~
Lpang613 於 2009-06-22 12:32 AM 發表:
達哥!!!你好你好....
DoGDRaGon 於 2009-06-13 09:09 PM 發表:
☆CM☆
☆CM☆
☆CM☆
☆CM☆
☆CM☆
 9暗到此...路過
hk92273624 於 2009-06-11 04:44 PM 發表:
comment=]
miloveho 於 2009-05-28 12:33 AM 發表:
CoMmenT''=]
miloveho 於 2009-05-23 07:02 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
miloveho 於 2009-05-23 12:13 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
miloveho 於 2009-05-22 09:11 PM 發表:
我以前同你讀同一間學校嫁!!你應該系舊生啦!!??
miloveho 於 2009-05-22 09:01 PM 發表:
因為我以前都系同你同校-  -所以話你熟口面..你應該系舊生la~~
miloveho 於 2009-05-22 06:07 PM 發表:
點解你咁熟口面ge-3-''Cmmm''
[ 返回 dogtat 的個人主頁 ]