訪客留言 (147)
she_lollipop 於 2009-03-08 09:33 PM 發表:

hi^^CM~CM~要回架`!

 

she_lollipop 於 2009-03-08 09:32 PM 發表:

hi^^CM~CM~要回架`!

 

she_lollipop 於 2009-03-08 09:32 PM 發表:

hi^^CM~CM~要回架`!

 

tszwai2900 於 2009-03-08 09:30 PM 發表:
cM;;
yi19977632 於 2009-03-08 06:42 PM 發表:
回C.M架//嘻嘻- -
friEnDs_520 於 2009-03-08 05:43 PM 發表:
 `comment;;3
she_lollipop 於 2009-03-07 06:40 PM 發表:

hi^^CM~CM~要回架`!

 

friEnDs_520 於 2009-03-07 05:57 PM 發表:
 
` comment;;3
duN_Sze 於 2009-03-07 05:10 PM 發表:
`r3 M!k!`
`我覺得個仔好聽d呀嘛-3-`
`咪用仔囉`
`我是女來的-\/-`
`其實`你可以叫我癲都得的`
YiUYiUeY 於 2009-03-07 03:37 PM 發表:
 CoMMeNt;}
[ 返回 duN_Sze 的個人主頁 ]