訪客留言 (77)
~~紅紋蔗~~ 於 2008-10-18 08:33 PM 發表:
哈. 我又留言啦...kaka...我係大名頂頂ge卍小小kit卍呀
Sum_zi 於 2008-10-11 08:42 PM 發表:
唷'    留下cM先. 
Ngailoveyou 於 2008-10-11 07:06 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
dxwai 於 2008-10-08 10:56 PM 發表:
無左毛哥嘛
p333819081 於 2008-10-08 09:04 PM 發表:
有冇搞錯a..d相咁蒙..
都叫攝影...唉...
dxwai 於 2008-10-07 08:49 PM 發表:
= =  
chrisF 於 2008-10-07 06:03 PM 發表:
食住上啦~~潮偉~~
咁都識到~
dxwai 於 2008-10-03 07:36 PM 發表:
Ngailoveyou 於 2008-10-02 10:20 PM 發表:
 認得未??
Ngailoveyou 於 2008-10-02 11:03 AM 發表:
我係打波戈個女仔....
[ 返回 dxwai 的個人主頁 ]