訪客留言 (5750)
|
ahthree 於 2010-05-05 08:55 PM 發表:
滾水6雞,聽落幾好味a_a
|
|
kakayiu35 於 2010-05-05 08:21 PM 發表:
sor系無人敢食~
原因吾系我吾好
系我太神聖ok?
|
|
David0305 於 2010-05-05 07:31 PM 發表:
Comment
|
|
sam6600 於 2010-05-05 07:28 PM 發表:
Cm=]
|
|
fei_lucky 於 2010-05-05 06:31 PM 發表:
小藍=)潑距水啦
滾水6雞啊...先猛毛..再清蒸..不過我都知會無人食=P
|
|
kwanyanyan 於 2010-05-05 06:20 PM 發表:
CMM^^
|
|
ahthree 於 2010-05-04 07:45 PM 發表:
屈雞哥.
滾水來了;o |
|
kakayiu35 於 2010-05-04 07:36 PM 發表:
小藍子豬豬a_a
幫朕拎杯水過黎><
|
|
kakayiu35 於 2010-05-04 07:35 PM 發表:
佢系我專用太監ok?
|
[ 發表留言 ]
五玩啦,您地慢慢嘈-3-