訪客留言 (282)
yansuek314 於 2009-12-25 08:55 PM 發表:
 
M3rrX'MaS;)e
[]cM:D`
          l3y:sH3K²
yansuek314 於 2009-12-25 07:42 PM 發表:
 睇下點先
 cmcm到=]
twofour 於 2009-12-24 09:43 PM 發表:
 
聖誕節 快 到
★ * ★ ★ * ★ *    ★    
  ★  ★ M y X'mas      * ★    
& •°∴°﹒☆°.* ‘*  Happy N Year *  
★      ★      ‘* ★ *
把幸福傳給你
╭┴┴─────┴┴╮
│         │\|/
│ ●     ● │─☆─
│○ ╰┬┬┬╯ ○│/|\
│   ╰─╯   /
╰─┬○────┬○╯
╭│聖誕快樂!│╮
╰┴─────┴╯                          By *丫Kit* xd''
OOHiuman 於 2009-12-24 08:49 PM 發表:
俾菜心, 打屎彿,好大聲~~笑死我
OOHiuman 於 2009-12-24 08:25 PM 發表:
 

 

yansuek314 於 2009-12-24 02:15 PM 發表:
其實我好想打出黎-3-
OOHiuman 於 2009-12-23 12:16 PM 發表:

 下次先請你食cm

OOHiuman 於 2009-12-23 12:14 PM 發表:

聖誕節快樂

OOHiuman 於 2009-12-22 08:36 PM 發表:
 我之前請你吃珍寶珠,你唔食,無計
OOHiuman 於 2009-12-22 04:56 PM 發表:
 
cmcmCMcmcmcmCMcmcm
cmCMcmCMcmCMcmCMcm
CMcmcmcmCMcmcmcmCM
cmCMcmcmcmcmcmCMcm
cmcmCMcmcmcmCMcmcm
cmcmcmCMcmCMcmcmcm
cmcmcmcmCMcmcmcmcm
[ 返回 fing003568 的個人主頁 ]