訪客留言 (538)
freedomzz 於 2008-09-01 07:24 PM 發表:
回團長(THY520xd):
知道你la-__-
你MSN個人信息講左la-__-
好似-v-
THY520xd 於 2008-09-01 05:26 PM 發表:
蒼天已死XXXXX..........................(下省一千字)
莪要從組AbYsS,,莪需要驕傲既牙!!
freedomzz 於 2008-08-31 07:26 PM 發表:
回團長(THY520xd):
下-.-
你係忍屋果道果隻浪人xd
唔怕la
你永遠都係我識果陣既[AbYsS]既團長=]
THY520xd 於 2008-08-31 05:02 PM 發表:
我不是團長!!在下只是一個浪人kaka~~
 
freedomzz 於 2008-08-30 09:20 PM 發表:
團長(THY520xd)
你快d做番團長la
等你開丫
開左MSN add我
我e+用前田/+仔/信長/風魔都ok勁=]
freedomzz 於 2008-08-30 08:03 PM 發表:
回團長(THY520xd):
改左la..
冇左d lag既語法=]
THY520xd 於 2008-08-30 12:24 PM 發表:
你個日記勁lag撞到7彩...改下
freedomzz 於 2008-08-29 08:21 PM 發表:
回nakuz_chun:
我都唔g丫-.-
可能係我d語法有問題la...
ling_213 於 2008-08-21 01:58 PM 發表:
回.
COMMENT
ling_213 於 2008-08-21 01:57 PM 發表:
我起到留俾你啦.
comment
[ 返回 freedomzz 的個人主頁 ]