訪客留言 (57)
B52013142 於 2009-02-08 10:00 PM 發表:
何b大人再度留下腳印!!!!''
cm to uuuuuuuuuu....嘻'>____<
 
twins_520 於 2009-02-07 03:25 PM 發表:
 -`丫旺   v3v"
小 婷 到 了 =]
smileCharlie 於 2009-01-27 08:09 PM 發表:
`'我祝你新一年入面快高長大丫____!!!XD
kennylove28 於 2009-01-26 06:24 PM 發表:
_!! 
 
derek_327 於 2009-01-25 07:47 PM 發表:
HaPPY NeW YeAR
carmenbb227 於 2009-01-24 11:11 AM 發表:
-:c0mm3nt,,`-)
台狗 於 2009-01-21 02:02 PM 發表:
真係辛苦晒你la,打左咁多野,但係點解你要講理我同你戈d衰野出來a,戈次簡直係超傻仔,我講咁你a,睇錯戈鐘數,搞到我咁驚,不過你講得岩,戈次表演我地班係最好ge,我全程都拍左落來,雖然我靜係拍洗米,hahaha。
XIAOJIJI 於 2009-01-19 01:16 AM 發表:
hI hI *v*
kennylove28 於 2009-01-17 08:49 PM 發表:
CoMmEnT_!!
comMenT_!!
coMMent _!!
要回喔::..^^                           BY:N.I.WONG
 
TunG9o9o235 於 2009-01-17 04:58 PM 發表:
 
 ╭|"`C[]2m4n+=)"
「〝BY彤仔(='
[ 返回 fuwong 的個人主頁 ]