訪客留言 (42)
LUC1994 於 2010-05-05 10:13 PM 發表:
嘩~你個blog好令~
做fd子~?
carl45678 於 2010-05-05 08:43 PM 發表:
CM!cm!Cm!cM!
r_1314 於 2010-04-28 08:49 PM 發表:
路過;cm
slfei081171 於 2010-04-16 07:41 PM 發表:
路過CM~^___^
家教大好~XP
carl45678 於 2010-04-15 10:06 PM 發表:
cm!CM!Cm!cM!
chiakiT 於 2010-04-02 09:18 PM 發表:
 
復活節大大大快樂~
chiakiT 於 2010-04-02 02:23 PM 發表:
 回覆的說`
上文~
知唔知家教有冇劇場版?
有既講比我知
下文~
應該啱啱出左套
OVA就係劇場版
人地話係咁...
但我就唔係幾清楚啦... 
carl45678 於 2010-04-01 08:48 PM 發表:
 愚人節快樂!
shan031316 於 2010-03-31 08:57 PM 發表:
 cmcm`
carl45678 於 2010-03-29 09:16 PM 發表:
 CM!
[ 返回 gasd4568 的個人主頁 ]