訪客留言 (24)
kay88 於 2009-01-15 06:16 PM 發表:
cOmMeNt=]
kay88 於 2009-01-14 07:35 PM 發表:
祝你5A班一齊升上中六?
 
其實我係學校成日見到師你!!!
 
祝你會考成功~打波愈黎愈叻!!!!!
 
師妺上*
lOvEGHoStU 於 2009-01-14 06:05 PM 發表:
^^..cM~4u
~~
kay88 於 2008-12-31 10:30 PM 發表:
cM*=]
kay88 於 2008-12-27 11:00 PM 發表:
cM*=]cM*=]cM*=]cM*=]cM*=]cM*=]cM*=]cM*=]cM*=]cM*=]cM*=]cM*=]cM*=]cM*=]cM*=]cM*=]cM*=]cM*=]
kay88 於 2008-12-22 11:04 PM 發表:
CM仔,,
要回嫁xDD*
cindycally 於 2008-12-14 05:18 PM 發表:
路過"
CommEnT!]
要回滴-v-
kay88 於 2008-12-06 02:35 PM 發表:

!aH>考試<

lOvEGHoStU 於 2008-12-06 07:31 AM 發表:
送果cM比你la^^..
SIU_H0U 於 2008-12-05 02:59 PM 發表:
COMMENT =]
[ 返回 gdbadboyyin 的個人主頁 ]