訪客留言 (35)
Carca 於 2009-09-26 02:23 PM 發表:
師姐,
星期五駛唔駛返學呀?!
 
Carca 於 2009-09-22 10:11 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
Carca 於 2009-09-22 06:39 PM 發表:
 
係咩?!
師姐,你邊班架?!
得閑黎揾你玩丫!!!
Carca 於 2009-09-06 09:30 PM 發表:
cOmm3nT
Carca 於 2009-08-03 10:09 PM 發表:
 CoMmEnT
Ki_ki_Maggie 於 2009-04-28 09:46 AM 發表:
路過.....
比個Comment......
PinG_apRiL_ 於 2009-04-18 04:24 PM 發表:
c0mment!!*
CeCiLIAMAR_9 於 2009-04-17 12:07 AM 發表:
 路過''
比個CoMMEnT*v*
kuanXkuan 於 2009-03-06 08:48 PM 發表:
 
 GIVE u -
comMENt`
 
awongwonga 於 2009-02-09 09:49 PM 發表:
今天是農曆十五,
中國的元宵
又是中國的情人節
元宵/情人節快樂
[ 返回 gina_320 的個人主頁 ]