訪客留言 (230)
yi93 於 2009-12-18 05:08 PM 發表:
C0M23NT`
我好似見過你-,-
 
yi93 於 2009-12-18 03:08 PM 發表:
 c0m23nt`
chocolatelag 於 2009-12-18 03:07 PM 發表:
 
聖誕節快樂喔!!~.~
Comment 
CECI1995888C 於 2009-12-17 05:38 PM 發表:
comment;)
CreaM_1127 於 2009-12-14 09:28 PM 發表:
 
                                .             
    .    ..       ★* ★*............  BABY*
  *★*.  .★*        . ★*............  RE *
 ★*                        . ★*............  COMMENT*
 ★*      CreaM°     . ★* ............  COMMENT*
    ★*                   . ★*............  COMMENT*
          ★*         . ★*............  COMMENT*
                  * ★*............  COMMENT* 
CreaM_1127 於 2009-12-13 06:56 PM 發表:
 
                                .             
    .    ..       ★* ★*............  BABY*
  *★*.  .★*        . ★*............  RE *
 ★*                        . ★*............  COMMENT*
 ★*      CreaM°     . ★* ............  COMMENT*
    ★*                   . ★*............  COMMENT*
          ★*         . ★*............  COMMENT*
                  * ★*............  COMMENT* 
ManJa1IBaby 於 2009-12-11 11:35 PM 發表:
★;`cM Ja1I(3
BaBysHIngXD 於 2009-12-09 11:21 PM 發表:
喂喂喂(!)
死o靚仔(!)
搞清楚系邊個陀地好喎~_~xP''
我未問你收陀地`
你先問我收陀地(!_!)
拎哂啲煙出泥`
全部沖公`
中有條底褲~~
lyt0127 於 2009-12-07 09:05 PM 發表:
CoMm3nT`
CreaM_1127 於 2009-12-05 09:33 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 返回 giv3up 的個人主頁 ]