訪客留言 (103)
|
|
CHING_FAN 於 2010-04-13 12:33 PM 發表:
fe;'
多謝你ge cm;'
做咩吾開日誌;'
|
|
CHING_FAN 於 2010-04-12 05:46 PM 發表:
comment:'
要回架;'
吾好吾回丫;'
吾回呢;
我死左做鬼都返泥搵你;'
呵呵;=
吾好吾回啦;'
我等緊你戈cm架;-
by;'siu-yu
|
|
babiesv3v 於 2010-04-11 04:35 PM 發表:
`本小姐留cm比你
你要回嫁(!) 吾可以咁曳曳家mA` 接住啦..傻瓜@@ ★★★★★★Cm★★★★★★ |
|
loveokB123 於 2010-04-10 08:42 PM 發表:
令仔 做個朋友a_a
|
|
Avril_Love 於 2010-04-08 01:08 PM 發表:
cm''要回<3
|
|
babii_bad 於 2010-04-08 09:41 AM 發表:
♥`___cOmmEnt;>3
|
|
s051035325 於 2010-04-05 09:22 PM 發表:
♥`c0mmEnT:-*
要回喔 |
|
LOvInG_MaN 於 2010-04-04 05:43 PM 發表:
甘陰公豬=]
|
|
LOvInG_MaN 於 2010-04-04 05:10 PM 發表:
係丫,你做緊咩丫
|
|
CHING_FAN 於 2010-04-03 06:37 PM 發表:
comcom-,-
|
[ 發表留言 ]