訪客留言 (47)
gigitang304 於 2009-08-14 11:46 PM 發表:
 
C0MMENT !!
sIu_YyY 於 2009-08-11 08:46 PM 發表:
 cOmm3nT
chamszenga 於 2009-08-09 04:06 PM 發表:
 我可以講;
我加�W妳-v-
fioncheng111 於 2009-08-08 12:01 PM 發表:
 中一-_-吾知咩社?
chingca_216 於 2009-08-07 11:32 PM 發表:
你嶺南升f1?
又係2月16生日?
我都係2月16-v-
不過大你一年-v-
MaGGiEzx 於 2009-08-07 07:19 PM 發表:
C0MMENT !!
MaGGiEzx 於 2009-08-07 03:03 PM 發表:
HeLL0,,.`
同你1間中學,.
今年F,1  牙,.,.
交個朋友吧.,.
[ 返回 h0tki 的個人主頁 ]