訪客留言 (96)
丫明xd 於 2009-11-30 12:25 PM 發表:
我愛妳呀...
Baby..
可交換msn嗎..?
丫明xd 於 2009-11-30 12:23 PM 發表:
   接受我吧...
丫明xd 於 2009-11-30 12:22 PM 發表:
我愛你..
丫明xd 於 2009-11-30 12:21 PM 發表:
I  LOVE   YOU   SO  MUCH...
丫明xd 於 2009-11-30 12:20 PM 發表:
 
金次第一 次見到你好想約你出黎...可以出黎見個面嗎???
bu_umberlla 於 2009-11-29 12:40 PM 發表:
comment
[ 返回 h_han520 的個人主頁 ]