訪客留言 (40)
|
CAIYUN 於 2009-07-11 11:33 AM 發表:
路過~
生日快樂 |
|
Night1112 於 2009-07-11 12:21 AM 發表:
路過…生日快樂 QcQ!
|
|
akalami 於 2009-07-10 05:03 PM 發表:
- 來個C0MMENT'`
|
|
chanhong 於 2009-06-27 10:57 PM 發表:
玩野丫你....
|
|
haydi711 於 2009-06-27 02:01 PM 發表:
其實係因為我懶打=-=
|
|
Karsty 於 2009-06-20 12:14 AM 發表:
臭curry, 做咩lock個qooza咁耐?
有咩不可告人ge秘密@@? |
|
f0reveR1014 於 2009-06-06 09:54 PM 發表:
臭b到此一遊....
呠蕉~
c0mmEnt!! |
|
haydi711 於 2009-06-03 05:55 PM 發表:
成績OK啦...
多謝你GE讚賞..人家(天生麗質)嘛..XD! 不過我都係愛曲髮..我感覺到[它]在呼喚我>0<!
|
|
tf00526557 於 2009-06-02 01:00 AM 發表:
加你~點啊衣加成績 加油啊 就升高二啦!!見你拉直左WO 靚左=]
|
[ 發表留言 ]
c0mm3nT"
要回丫
生日快樂