訪客留言 (43)
IENG_1113 於 2009-06-06 04:58 PM 發表:
啊哥. 小有咼=v=
竟然開q00za*=)
ToNG_cc 於 2009-06-06 04:50 PM 發表:
熙爺甘得閒黎我個blog ah-v-
ToNG_cc 於 2009-04-12 03:26 PM 發表:
既然愛不能恆溫 , 祝福就給你下一個人`
     
傷心過我亦渴望留住你,但你的心此刻早已飛 !
 
[ 返回 heihei12 的個人主頁 ]