訪客留言 (42)
|
|
LIN1996 於 2010-09-07 09:59 PM 發表:
人仔^^
|
|
LIN1996 於 2010-09-05 07:58 PM 發表:
美就美.....乾嗎不認
|
|
LIN1996 於 2010-09-04 08:46 PM 發表:
明明就有.....
|
|
LIN1996 於 2010-09-04 10:00 AM 發表:
講大話係會甩大牙的......
所以不要再說謊了。知道嗎?? |
|
LIN1996 於 2010-09-04 09:30 AM 發表:
對!對!對!
你不美......... 但是你漂亮^^ |
|
LIN1996 於 2010-09-03 07:33 PM 發表:
不過好似你靚啲.....
我個fd囡就得意啲..... |
|
LIN1996 於 2010-09-02 07:55 PM 發表:
哈哈.....俞睇好似俞似.......
|
|
LIN1996 於 2010-09-02 07:11 PM 發表:
係fd囡丫
|
|
LIN1996 於 2010-09-01 11:41 PM 發表:
發覺你好似我一個fd -___-
|
|
LIN1996 於 2010-08-31 08:06 PM 發表:
路過一下.........
|
[ 發表留言 ]