訪客留言 (61)
|
|
kayiu520 於 2010-08-25 04:52 PM 發表:
♥按此kayiu520留下你滴cǒmmént或留言[!]
Ps:-☻請-多-多-捧-場-☻
-------thx------
♥ 瑤 ♥
♥---請回覆主頁&日誌---♥
|
|
Antel0pes 於 2010-08-23 04:59 PM 發表:
c0mment(k)
|
|
maggie_babe 於 2010-08-01 08:13 PM 發表:
想靚女/仔o既你又點少得對c0n呢
我o地賣o既c0n唔可以話係最平
但係一定唔會貴
快D o黎買番對啦xd
P.S. 我地有好多冇度數o既c0n , 即使隻眼冇近/遠視都可以用,
隻隻款都好靚架^-^ 唔買都留個cm啦 >3<
P.S.: E個CM只用作宣傳,如果重覆或為你帶來不便,請原諒~
|
|
kayiu520 於 2010-07-26 01:38 PM 發表:
|
|
Akari9999 於 2010-07-11 08:24 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
|
|
Love_PEARL 於 2010-07-10 03:36 PM 發表:
COMMENT``:)
|
|
love_babie 於 2010-07-08 10:24 PM 發表:
★comment=)
★comment=)
★comment=)
★comment=)
|
|
daviswong 於 2010-07-08 01:37 PM 發表:
.. .
*★*. .★* . ★*.★* .. . ★* ★* . ★* .. ★*.. ★* ° ★* .. ★* .. ★* . ★*.. ★* . ★*.. * ★*.. ┏┓ ♡♡ ♡♡ ┃┃┏━┳┳┳━┓ ┃┗┫┃┃┃┃┻┫ ┗━┻━┻━┻━┛ çØm²εŊť `❤❤❤ ❤❤ -゙♥!比個c0mment你 ;]′ --l♥vE--
çØm²εŊť ;]♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ 路過炸._.;有意回番我na(k.) çØm²εŊť x) |
|
love_babie 於 2010-07-08 12:46 PM 發表:
★comment=)
|
|
love_babie 於 2010-07-08 12:45 PM 發表:
cm~~~~
|
[ 發表留言 ]
[ 返回 hiirene 的個人主頁 ]