訪客留言 (61)
kayiu520 於 2010-08-25 04:52 PM 發表:
按此kayiu520留下你滴cǒmmént留言[!]
                       Ps:-請-多-多-捧-場-
                                  -------thx------
                                              
 
             ---主頁&日誌---
Antel0pes 於 2010-08-23 04:59 PM 發表:
c0mment(k)
maggie_babe 於 2010-08-01 08:13 PM 發表:
想靚女/仔o既你又點少得對c0n呢
  我o地賣o既c0n唔可以話係最平
但係一定唔會貴
  快D o黎買番對啦xd
P.S. 我地有好多冇度數o既c0n , 即使隻眼冇近/遠視都可以用,
 
隻隻款都好靚架^-^
                           唔買都留個cm啦 >3<
P.S.: E個CM只用作宣傳,如果重覆或為你帶來不便,請原諒~
kayiu520 於 2010-07-26 01:38 PM 發表:
 
按此kayiu520留下你滴cǒmmént留言[!]
                       Ps:-請-多-多-捧-場-
                                  -------thx------
                                              
 
             ---路過---
Akari9999 於 2010-07-11 08:24 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
Love_PEARL 於 2010-07-10 03:36 PM 發表:
COMMENT``:)
love_babie 於 2010-07-08 10:24 PM 發表:
★comment=)
★comment=)
★comment=)
★comment=)
daviswong 於 2010-07-08 01:37 PM 發表:
..       .             
 
*★*. .★*         . ★*.★* .. .       
 ★*       ★* .   ★* ..     ★*..      
 ★*      °      ★*  ..        ★* ..
     ★*                    . ★*..
          ★*          . ★*..
                * ★*..

 
┏┓  ♡♡  ♡♡ 
┃┃┏━┳┳┳━┓
┃┗┫┃┃┃┃┻┫
┗━┻━┻━┻━┛

        çØm²εŊť `❤❤❤ ❤❤
-゙♥!比個c0mment你 ;]′  --l♥vE--
 ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
        路過炸._.;有意回番我na(k.)
            çØm²εŊť  x)
        çØm²εŊť ;]
love_babie 於 2010-07-08 12:46 PM 發表:
★comment=)
love_babie 於 2010-07-08 12:45 PM 發表:
cm~~~~
[ 返回 hiirene 的個人主頁 ]