訪客留言 (753)
|
|
DON_530 於 2008-03-26 03:29 AM 發表:
hi
我係阿DON,比我個MSN你呀,大家做個朋友
[email protected]
|
|
tsangcandy 於 2008-03-24 10:38 PM 發表:
HALO...
我叫Candy''
路過.//
留個CM仔~
來禾個BlogCM丫;-
= .PLZ.=
|
|
Sharon21 於 2008-03-23 06:19 PM 發表:
哈囉^^
路過cM仔嫁到.....
回我啦﹏﹏
|
|
|
死亡香蕉 於 2008-03-23 12:38 PM 發表:
可否交個朋友?add我 [email protected]
|
|
hitbelovess 於 2008-03-23 11:22 AM 發表:
牙欣:
我而家都冇仔....你想我飛邊個?- -
你係咪搞錯咗??- -
|
|
|
牙欣 於 2008-03-22 01:26 AM 發表:
好心你啦,,唔鍾意人就飛左佢啦,仲係度扮長情,食屎狗,死仆街!!!!! |
|
wingchak33 於 2008-03-06 01:37 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
|
|
wingchak33 於 2008-03-06 01:36 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
|
|
MimiManhan 於 2008-03-02 09:18 PM 發表:
俾個大大個Cm 你''^^]]
|
|
MagicianLove 於 2008-02-15 04:08 PM 發表:
HI ......送個CM比你
|
[ 發表留言 ]