訪客留言 (31)
larry1995 於 2009-04-30 07:31 PM 發表:
WHY?所有係我留= =(要回)
larry1995 於 2009-04-27 09:27 PM 發表:
 
HI~~星星5打波!我好想打死你!XD(要回)
larry1995 於 2009-04-26 07:18 PM 發表:
 我好勁勁留比你!(要回)
heidicheng 於 2009-04-25 11:18 PM 發表:
謝財爺xd
下次唔好係日誌出面留
要係我日誌入面留
thx....^^
larry1995 於 2009-04-25 09:29 PM 發表:
 HI HI!!170無可能高過我~~
larry1995 於 2009-04-23 08:21 PM 發表:
 HI!要留番比我!!
larry1995 於 2009-04-22 09:10 PM 發表:
 HI!星星!!路過!!
loveCCP 於 2009-04-18 08:00 PM 發表:
 很好..努力打日記吧
Ka Chun 於 2009-04-17 03:32 PM 發表:
[ 此留言己被網主封鎖 ]
miss kwok 於 2009-04-17 12:09 AM 發表:
你真的有170cm嗎? 
[ 返回 hochunsing95 的個人主頁 ]