訪客留言 (31)
|
|
larry1995 於 2009-04-30 07:31 PM 發表:
WHY?所有係我留= =(要回)
|
|
larry1995 於 2009-04-27 09:27 PM 發表:
HI~~星星5打波!我好想打死你!XD(要回) |
|
larry1995 於 2009-04-26 07:18 PM 發表:
我好勁勁留比你!(要回)
|
|
heidicheng 於 2009-04-25 11:18 PM 發表:
謝財爺xd
下次唔好係日誌出面留
要係我日誌入面留
thx....^^
|
|
larry1995 於 2009-04-25 09:29 PM 發表:
HI HI!!170無可能高過我~~
|
|
larry1995 於 2009-04-23 08:21 PM 發表:
HI!要留番比我!!
|
|
larry1995 於 2009-04-22 09:10 PM 發表:
HI!星星!!路過!!
|
|
loveCCP 於 2009-04-18 08:00 PM 發表:
很好..努力打日記吧
|
|
|
Ka Chun 於 2009-04-17 03:32 PM 發表:
[ 此留言己被網主封鎖 ]
|
|
|
miss kwok 於 2009-04-17 12:09 AM 發表:
你真的有170cm嗎?
|
[ 發表留言 ]