訪客留言 (17)
|
|
sheila1314 於 2009-04-08 02:05 PM 發表:
路過"
comm3nt
生日快樂 =] |
|
LAMXDD 於 2009-04-08 01:06 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
|
|
kaicat1201 於 2009-04-08 12:02 PM 發表:
Dear 肥愷 :
8th Apr.
生日快樂呀!!!^皿^
From .貓神 |
|
Hannahchiu 於 2009-03-20 09:51 PM 發表:
有qooza都唔話我知~ 比個cm 你拉!做埋個朋友仔先.^^朋友多..有幫拖!!哈
B囡
|
|
P303041 於 2008-12-09 12:14 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
|
|
bEE940 於 2008-10-17 06:40 PM 發表:
挑,都去吾到你bl0g既._.
|
|
GHOST_SWEET 於 2008-09-06 08:34 PM 發表:
呀蛋俾番個CM你
哈哈...-3- |
[ 發表留言 ]
[ 返回 hoi0408 的個人主頁 ]