訪客留言 (130)
kennyivy 於 2009-02-07 11:33 AM 發表:
cm
kennyivy 於 2009-02-07 11:33 AM 發表:
cm
CCandy33141 於 2009-02-04 10:40 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
hoideahk 於 2009-02-02 08:17 PM 發表:
可吾可以打中文 我吾係好明你 D english
chang_hoyi 於 2009-01-30 01:33 PM 發表:
 um... pass by;;
hoideahk 於 2009-01-29 08:55 PM 發表:
行 你昆我呀
sammieva9 於 2009-01-20 05:40 PM 發表:
call me

YIM5201314 於 2009-01-19 10:19 AM 發表:
 c0mMeNt 要回滴;]
 
                               bY :焗雞
sammieva9 於 2009-01-16 05:57 PM 發表:
-___-'''

KUMKUM999 於 2008-09-30 08:34 PM 發表:
cm
[ 返回 hoideahk 的個人主頁 ]