訪客留言 (172)
akikia 於 2009-08-29 05:02 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
pyc03072 於 2009-08-26 08:41 AM 發表:
 comment"
kokinken7410 於 2009-08-22 11:44 PM 發表:
Cm>V<''
OvO_maggie 於 2009-08-22 07:36 PM 發表:
COMMENT~*
COMMENT~*
COMMENT~*
COMMENT~*
                  By:晴
BlaCk2_0606 於 2009-08-22 11:04 AM 發表:
過得幾好=)幾時番香港啊?
lau228 於 2009-08-21 01:44 PM 發表:
 c0mm3nt f0r y0u ;>
janus13hk 於 2009-08-20 02:14 PM 發表:

HI

 

http://forum.foreverichly.com

一個為年青人打造既新論壇,今日隆重開幕...

全港最多靚女靚仔,新一代交友論壇

內容豐富:交友即時chat.吹水冰室.音樂.電影.動漫.星座

歡迎你們參與成為會員及加入版主管理員行列...

希望你們能成為我論壇一員...

 

上去玩下...可以嗎...

 
kokinken7410 於 2009-08-16 08:30 AM 發表:
 
 Cm>v<''
AnothonyLam 於 2009-08-14 08:52 AM 發表:
 
 
 ★C0mm3n+"
記得回喔!!
z0e_1210 於 2009-08-12 11:18 PM 發表:
下1個大眼娃娃就係你!!
韓國geo ;
水凝,,天使,,蜜糖,,3色,,fresh,,淚眼,,大眼黑con
                                                         只售70蚊1副
日本空運抵港 ; seeshell,,
                                只售120蚊1副
有左佢地,,朦珠眼都變龍眼喇*v*
出面市價高達200幾蚊,,仲唔入泥睇下?*v*
澳門既客仔有福了,,
每1個會去澳門1次,,
可以同你地進行交收噢:]
另 sell converse ,, 手繩 ,,
獨家親手做的布蝴蝶結手鏈仔*v* [加左圖喇]
有興趣者可入本 blog 進行選購,,
或直接add ; [email protected]
興趣不大者,,睇下也無妨噢:]
[ 返回 hoishan513 的個人主頁 ]