訪客留言 (116)
CHIho729 於 2009-10-30 06:12 PM 發表:

CM

yeung2008 於 2009-10-21 10:36 PM 發表:
生日快樂
housema 於 2009-10-12 08:15 PM 發表:
 好.0."
叫細妹..
咁妳唔好叫我家姐啦=(
yinglls 於 2009-10-11 10:56 PM 發表:
 xd
咁你叫返我做細妹算啦
做咩要叫細佬-___-v
算啦你家姐/_\

..

吾可以變做ga..
housema 於 2009-10-11 10:50 PM 發表:
 咪玩啦0.0"
我不嬲都係男...
妳搞到依家個個都我女...
.凸.
叫番哥哥咪算囉...做要叫家姐=(
yinglls 於 2009-10-11 10:46 PM 發表:
 家姐@@
太好喇=)
你終於變做女仔..
再吾系雙性喇xd
 
♥c0mm3nt"]]
♥c0mm3nt"]]
♥c0mm3nt"]]
♥c0mm3nt"]]
♥c0mm3nt"]]
♥c0mm3nt"]]
♥c0mm3nt"]]
housema 於 2009-10-11 09:51 PM 發表:
 死啦..唔係個個都當我女牙!_!"
妳字轉番你啦
唔該=("
chun456 於 2009-10-11 07:34 PM 發表:
 
滴x] 
    ★c0Mm2NT;;]]
    ★c0Mm2NT;;]]
    ★c0Mm2NT;;]]
    ★c0Mm2NT;;]]
    c0Mm2NT;;]]
    ★c0Mm2NT;;]]
yinglls 於 2009-10-07 06:02 PM 發表:
 岩岩戈個係我第1個開既ac;;
都吾係好多姐^_^
家姐家姐
你係我家姐丫ma    xd
你吾系牙哥黎架0.0
我牙哥好賤架..哈哈
housema 於 2009-10-06 08:46 PM 發表:
 細雪細佬又轉qz- -"
叫哥哥牙..唔好成日叫錯啦
[ 返回 housema 的個人主頁 ]