訪客留言 (116)
|
|
CHIho729 於 2009-10-30 06:12 PM 發表:
|
|
yeung2008 於 2009-10-21 10:36 PM 發表:
生日快樂
|
|
housema 於 2009-10-12 08:15 PM 發表:
好.0."
叫細妹..
咁妳唔好叫我家姐啦=(
|
|
yinglls 於 2009-10-11 10:56 PM 發表:
xd
咁你叫返我做細妹算啦
做咩要叫細佬-___-v
算啦你家姐/_\
妳就妳.. 吾可以變做你ga..
|
|
housema 於 2009-10-11 10:50 PM 發表:
咪玩啦0.0"
我不嬲都係男...
妳搞到依家個個都我女...
.凸.
叫番哥哥咪算囉...做要叫家姐=(
|
|
yinglls 於 2009-10-11 10:46 PM 發表:
家姐@@
太好喇=)
你終於變做女仔..
再吾系雙性喇xd
♥c0mm3nt"]]
♥c0mm3nt"]]
♥c0mm3nt"]]
♥c0mm3nt"]]
♥c0mm3nt"]]
♥c0mm3nt"]]
♥c0mm3nt"]] |
|
housema 於 2009-10-11 09:51 PM 發表:
死啦..唔係個個都當我女牙!_!"
妳字轉番你啦
唔該=("
|
|
chun456 於 2009-10-11 07:34 PM 發表:
給妳滴x]
★c0Mm2NT;;]]
★c0Mm2NT;;]]
★c0Mm2NT;;]]
★c0Mm2NT;;]]
★c0Mm2NT;;]]
★c0Mm2NT;;]] |
|
yinglls 於 2009-10-07 06:02 PM 發表:
岩岩戈個係我第1個開既ac;;
都吾係好多姐^_^
家姐家姐
你係我家姐丫ma xd
你吾系牙哥黎架0.0
我牙哥好賤架..哈哈
|
|
housema 於 2009-10-06 08:46 PM 發表:
細雪細佬又轉qz- -"
叫哥哥牙..唔好成日叫錯啦
|
[ 發表留言 ]
[ 返回 housema 的個人主頁 ]