訪客留言 (116)
|
Yeebabiii072 於 2009-04-19 12:00 PM 發表:
我又要霸xdd''CoMM3NT`
|
|
xIaO_mAn 於 2009-04-13 12:41 PM 發表:
c0mmEnt=]
|
|
Yeebabiii072 於 2009-04-05 10:06 PM 發表:
comm3nt`
|
|
CHIho729 於 2009-03-20 04:52 PM 發表:
馬仔
你好嗎?
我是X形
快進我的『blog去看CHIho729』
|
|
PandaLee 於 2009-03-16 02:31 AM 發表:
halo ~我好耐冇打bolg
最近打番 記得黎幫親下哦^~^||
comment=]
|
|
siuk09 於 2009-03-07 02:25 PM 發表:
♥ 馬仔. ^____^'!
♥ Me轉左Qz!v3v`{this.}
♥ 上去留反個 ;;
♥ c0mm3nT啦^v^!'
♥ 五該哂v3v!
♥ 有意::可以加反Fd'v0v! |
|
chun456 於 2009-03-06 08:46 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
|
|
Yeebabiii072 於 2009-02-12 06:03 PM 發表:
嘻>V<,,,莪要霸反個位先xD
|
|
bbbbb0214 於 2009-02-11 05:58 PM 發表:
令仔丫麻.. c 直
m 睇 你就是久仰大名既馬仔= = 啦 f x 我都係祥d個fd馬仔... o p u ! 加我啦.. ! ` |
[ 發表留言 ]
[ 返回 housema 的個人主頁 ]
一對黑眼圈 回望中三暑假
讀白: Sa 以後我都無掂過個結他
至於暑假…..
為求發泄出一切 流眼淚亦無它
人人談論我 將我當做笑話
因我失去他 寧願天天請假
讀白: Gill 不過點都好過隔離班個同學ar
告左假之後 就無返過黎la
但能夠接觸戀愛 亦已賺到些牽掛
◎我最初面紅 現在雙眼通紅
再幼稚還是覺得戀愛如夢
我再不面紅 但願不再衝動
愛到入城大也分開 預計之中
然而我越說越激動 這失戀感覺怎形容
初戀難忘 初次心痛
拿著舊日合照 想起我在撒他嬌◎
我得到的禮物都不算少
仍然無電話 等於告別了嗎
初次感覺到 期待多麼可怕
Repeat ◎
也許今天以為哭得太少
但始終有日想起也都
有一天會為這首插曲
可笑/微笑