訪客留言 (559)
kiki831 於 2009-06-23 08:18 PM 發表:
哈!哈! 我都宜為你會明點知... 無奔個個應該係我祇岩呀!
chuishan1995 於 2009-06-23 02:51 PM 發表:
cmcm
neetszki 於 2009-06-23 02:41 PM 發表:
 C0mm2nt=]
aHchI 於 2009-06-23 07:46 AM 發表:
cm-3-`
kiki831 於 2009-06-22 04:44 PM 發表:
因為我今年會去做暑期工要中五d書 哈哈
sammito356 於 2009-06-22 11:05 AM 發表:
*~CoMm3nT~*
kiki831 於 2009-06-21 09:11 PM 發表:
仲有我中二炸 我都想係中四
kiki831 於 2009-06-21 08:53 PM 發表:
暑假 你暑假幾時得閒呀? 你羅個嚟荃灣地鐵站比我丫 有人會幫你睇下收唔收
kiki831 於 2009-06-21 03:33 AM 發表:
我問咗人d書冇轉都呀!! {CoMmNET"}\ fOr YoU^______^
sweety_ai520 於 2009-06-20 04:16 PM 發表:
FOR.U::'
cOmm3nt'
[ 返回 howai0304 的個人主頁 ]