訪客留言 (559)
|
|
kiki831 於 2009-06-23 08:18 PM 發表:
哈!哈!
我都宜為你會明點知...
無奔個個應該係我祇岩呀!
|
|
chuishan1995 於 2009-06-23 02:51 PM 發表:
cmcm
|
|
neetszki 於 2009-06-23 02:41 PM 發表:
C0mm2nt=]
|
|
aHchI 於 2009-06-23 07:46 AM 發表:
♥cm-3-` |
|
kiki831 於 2009-06-22 04:44 PM 發表:
因為我今年會去做暑期工要中五d書 哈哈
|
|
sammito356 於 2009-06-22 11:05 AM 發表:
*~CoMm3nT~*
|
|
kiki831 於 2009-06-21 09:11 PM 發表:
仲有我中二炸
我都想係中四
|
|
kiki831 於 2009-06-21 08:53 PM 發表:
暑假
你暑假幾時得閒呀?
你羅個嚟荃灣地鐵站比我丫
有人會幫你睇下收唔收
|
|
kiki831 於 2009-06-21 03:33 AM 發表:
我問咗人d書冇轉都呀!!
{CoMmNET"}\
fOr YoU^______^
|
|
sweety_ai520 於 2009-06-20 04:16 PM 發表:
FOR.U::'
cOmm3nt'
|
[ 發表留言 ]