訪客留言 (227)
hwy77 於 2009-09-14 11:44 PM 發表:
 re samantha1211:
             我愛妳比妳愛我更愛妳:D
samantha1211 於 2009-09-14 01:08 AM 發表:
好愛你ar^^
hwy77 於 2009-09-13 01:05 PM 發表:
 re chinglm328:
           冇.___.
chinglam328 於 2009-09-12 11:43 PM 發表:
你有xd
CM-v-';
hwy77 於 2009-09-12 11:19 PM 發表:
 re chinglam328:
                -口-;我記得妳`
                點會唔記得ava
chinglam328 於 2009-09-12 08:16 PM 發表:
我識你牙-____-
你忘了我-3-
hwy77 於 2009-09-11 08:24 PM 發表:
 re samantha:
              我比妳愛我更愛妳xd
              -_-;點解喺我度留佢地生日快樂.
harry1222101 於 2009-09-11 07:44 AM 發表:
cm..
samantha1211 於 2009-09-10 10:58 PM 發表:
c0mm3nt^___^
寶唄..我愛你牙^^
浦,欣,行....我愛死你地...
浦& hang 生日快樂
我地永遠都咁愛大家=^____^=
 
 
hwy77 於 2009-09-09 10:57 PM 發表:
 re bABY_5201314:
           :-x 俾妳msn我,0k?
        喺度好難傾-0-.
[ 返回 hwy77 的個人主頁 ]