訪客留言 (227)
viki_1 於 2010-02-27 07:09 PM 發表:
 
  
  -`CoMm3nT'=]
              By.-'s1u.Q    
  
P.S.  要 回 架 xD and Do FD ok ?
long46 於 2010-02-27 06:53 PM 發表:
 ADD左你拉;
hwy77 於 2010-02-27 06:49 PM 發表:
 add我傾.
[email protected]
long46 於 2010-02-27 06:47 PM 發表:
 咩班先岩;
long46 於 2010-02-27 06:43 PM 發表:
 你叫咩名呀?你6年級時咩理架你;?
long46 於 2010-02-27 06:34 PM 發表:
 06年囉;你呢
hwy77 於 2010-02-27 06:27 PM 發表:
 多謝c0mm3nt;
hwy77 於 2010-02-27 06:26 PM 發表:
 re BELINDACLY:
 我整得唔好食;(
samantha1211 於 2010-02-24 12:23 PM 發表:
狂夫我空虛空虛
寂寞是他不對
comment^^ 
long46 於 2010-02-23 01:21 AM 發表:
 同一間小學bo(3
[ 返回 hwy77 的個人主頁 ]