訪客留言 (48)
|
|
tom999u 於 2009-12-25 10:57 AM 發表:
聖誕快樂
|
|
CK0202 於 2009-11-28 08:37 PM 發表:
比個cm你=]
|
|
ckm132091 於 2009-11-12 11:24 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
|
|
DearBeby 於 2009-11-11 02:22 PM 發表:
CM~
|
|
lhyuki 於 2009-10-25 10:27 PM 發表:
唔係因為內容問題"
而係班人令到個講座變成垃圾"
唉"
|
|
kiss_lovet 於 2009-10-19 06:32 PM 發表:
收皮杷.高過我. 154cm-__-
|
|
DearBeby 於 2009-10-18 12:23 PM 發表:
嘻~
真係岩key~
真係大過我bo..
|
|
lhyuki 於 2009-10-15 10:27 PM 發表:
閉關"係為佐新開始"^v^
|
|
lhyuki 於 2009-10-14 08:04 PM 發表:
講錯講錯...
係樣衰"
|
|
lhyuki 於 2009-10-14 08:03 PM 發表:
唉唉唉...
我咁衰,笑極都唔令嫁喇'
|
[ 發表留言 ]