訪客留言 (22)
beibei19 於 2009-06-23 06:31 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
tim0614 於 2009-06-23 06:29 PM 發表:
真系停課喇
 
 
 
 
我幾准啊,,,
 
beibei19 於 2009-06-22 07:56 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
beibei19 於 2009-06-21 10:17 PM 發表:
 
 
 
呀哥大曬喇...
 
佢生日果日啊..我地個個陪佢去玩XD
Angela520k 於 2009-06-21 09:36 PM 發表:
 C0MMENT
       記得要回的喔
tim0614 於 2009-06-21 11:20 AM 發表:
不如話聽課仲好喇  XD''
Angela520k 於 2009-06-20 10:48 PM 發表:
 
 C0MMENT
       記得要回的喔
beibei19 於 2009-06-20 05:21 PM 發表:
我認得你喇..
 
系咪
 
 
唱歌好好聽果個姐姐XD
tim0614 於 2009-06-20 09:21 AM 發表:
♥`c0mm3nt;;]
 
 
 
 
 
                                      by:Tim
beibei19 於 2009-06-19 06:50 PM 發表:
你系......?!
[ 返回 iammskong 的個人主頁 ]