訪客留言 (5747)
lovesweetyan 於 2009-11-21 11:13 AM 發表:
呢個冬天咁凍.食凍野就最岩.負負得正XDD`'
C0mm3n+`' (!).;]
emilyngai 於 2009-11-21 09:27 AM 發表:
cm      passing
Mr_Antares 於 2009-11-21 02:29 AM 發表:

cM.,=]

Babyt3t 於 2009-11-21 01:04 AM 發表:
回comment.
SH_ZK1314 於 2009-11-20 09:37 PM 發表:
Comment!~
kuokuni 於 2009-11-20 09:09 PM 發表:
 你屎忽痕?
mikowong0912 於 2009-11-20 08:32 PM 發表:
 CoMMeNT:]
Siu_Shing 於 2009-11-20 08:01 PM 發表:
c0mm3nt`
wanwankobe 於 2009-11-20 07:41 PM 發表:
 嘩..你好高呀..xD
rot06015_520 於 2009-11-20 07:41 PM 發表:
我是鬼~我是醥過的
我係到留下1滴血
你要回ㄚ~~
不回的話我就會一輩跟主你
連日誌都要....
哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈....
Comm3nt =]
[ 返回 ianwwh 的個人主頁 ]