訪客留言 (5747)
LzKe_e 於 2009-10-31 09:24 PM 發表:
 呵呵-] 你睇得鬼太郎太多-v-`
 cM;)`
stitchng 於 2009-10-31 09:22 PM 發表:
ah ah...
好驚ah!
咁點ah?
你...
你後面都好似有wo...
你睇...
睇o下sin la!



萬聖節前夕快樂.
 
Yan261314 於 2009-10-31 09:13 PM 發表:
 =]
wws514 於 2009-10-31 08:59 PM 發表:
牙...
好驚丫....
我........
後面.....
好似有.....   又好似冇呀.....
點算呀? >o<''
help~!
 
linda20 於 2009-10-31 08:56 PM 發表:
嚇我..好衰呀t^t
你個qz嚇親我...
人嚇人會死架(!)
kailai520 於 2009-10-31 08:47 PM 發表:
回; 
你哪我不用撞鬼了-V-
yalin 於 2009-10-31 08:36 PM 發表:
你後面都有野-,-
kikikiki2169 於 2009-10-31 08:34 PM 發表:
cOmMeNt"
sally_So 於 2009-10-31 08:26 PM 發表:
路過
 
comment
 
comment
 
comment
 
comment
 
comment
 
chingman0428 於 2009-10-31 08:25 PM 發表:
你撞左鬼未丫XDD
[ 返回 ianwwh 的個人主頁 ]